Page 75 - B.B.A.(Marketing)
P. 75

71


                   BA2025307  การบริหารหมวดหมู่สินค้า                                                3(2-2-5)
                                 Product Category Management

                                 ลักษณะและประเภทหมวดหมู่สินค้าในธุรกิจค้าปลีก กระบวนการการบริหารหมวดหมู่สินค้า

                                 ปัจจัยที่ส่งผลต่อการเจริญเติบโตของการบริหารหมวดหมู่สินค้า บทบาทระหว่างธุรกิจค้าปลีก
                                 และผู้ขายปัจจัยการผลิต การปฏิบัติการทางการตลาดภายในร้าน การประเมินผลการบริหาร
                                 หมวดหมู่สินค้าในร้านค้าปลีก เทคโนโลยีสารสนเทศในการบริหารหมวดหมู่สินค้า

                                 Characteristics and  types  of  product  category in  retail  business;  product

                                 process  of  category  management  process;  factors  affecting  the  growth  of
                                 product category management; role between retailer business and suppliers;

                                 In  store  marketing  implementation;  evaluation  of  category  management  in
                                 retail stores; information technology in product category management
                    BA2025308  โครงการนวัตกรรมการตลาดค้าปลีก                                         3(2-2-5)
                                 Retail Marketing Innovation Project
                                   ิ
                                 ปฏ  บัติเกี่ยวกับการบูรณาการความรู้และทักษะในระดับเทคนิคที่สอดคล้องกับการตลาดค้าปลีก
                                 การออกแบบโครงการนวัตกรรมการตลาดค้าปลีก องค์ประกอบของนวัตกรรมการตลาดค้า
                                 ปลีก การด าเนินงานโครงการนวัตกรรมการตลาดค้าปลีก การสรุปจัดท าโครงการนวัตกรรม
                                 การตลาดค้าปลีก การน าเสนอผลงานโครงการนวัตกรรมการตลาดค้าปลีก

                                 Pra  ctice of integrated knowledge and skills at the technical level in line with retail
                                 marketing; designing  innovative  retail  marketing  projects;   elements  of  retail
                                 marketing innovation; operation of the retail marketing innovation project; summary
                                 of  the  retail  marketing  innovation  project;  presentation  of  result  of  the  retail

                                 marketing innovation project

























                     หลักสูตรบริหารธุรกิจบัณฑิต สาขาวิชาการตลาด (หลักสูตรปรับปรุง พ.ศ.2565)            คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80